ח"כ כהנא: "צריך לבלוע את הסיוע לעזה; אין ברירה"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ כהנא: "צריך לבלוע את הסיוע לעזה; אין ברירה"

ח"כ מתן כהנא ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם: "כל מקום שמביע תמיכה בחמאס היא מטרה לגיטימית לתקיפה. אזרח שיימצא סמוך למטרות – דמו בראשו". לגבי סיוע הומניטרי והחטופים אמר: "לא הכל בשליטתינו. ואם זה ייתן לגיטימציה לתקיפות אין ברירה. אין לנו ערוץ ישיר עם חמאס"

מתן כהנא צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מתן כהנא שוחח עם בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' ואמר: "ציפיתי וקיוויתי לממשלת אחדות, אבל לא בנסיבות כואבות כאלו. עכשיו כולנו מרוכזים במלחמה ובניצחון כי זה מלחמה על הקיום שלנו. כולנו מתאחדים מאחורי הממשלה והקבינט והצבא".

על דרכי הפעולה האסטרטגיות אמר: "מה שחשוב זו התוצאה הסופית. אני מדבר עם החברים שלי בחיל האוויר, והם חדורים בתודעה שבכל מטרה שהם משמידים ברצועה הם חוסכים מטרה מהחיילים בכניסה הקרקעית. צה"ל מוכן וזה יקרה כשיהיה נכון לעשות את זה"

כהנא אמר עוד כי: "בכל מה שקשור לחטופים אני מציע לדבר כמה שפחות. כרגע יש נתק מוחלט בערוץ הישיר". לגבי הכנסת סיוע הומניטרי: "לא הכול בשליטתנו ויש כל מיני מחירים שאנחנו צריכים לספוג בתוך המכלול. אם זה יתן לנו עוד לגיטימציה בינלאומית וזמן לחימה – אין ברירה".

לדבריו: "כל מקום שמביע תמיכה בחמאס היא מטרה לגיטימית לתקיפה. צה"ל לא מכוון לאזרחים לעולם אלא רק למטרות. אזרח שיימצא סמוך לאחת המטרות – דמו בראשו".

האזינו



0 תגובות